Monday, March 8, 2010

AVATAR

Semalam masuk kali ke-3 aku tengok AVATAR.Entah kenapa lah aku suka sangat ngan citer tu.Maybe jalan citer AVATAR tu best.Aku suka sangat.Aku mudah berangan masa tengok citer tu.Yelah,tumbuhan2 yang ada dalam tu macam tuumbuhan dalam laut.....tu yang syok tengok..And one more thing,apa  yang penting dalam citer tu adalah sifat JAKE SULLY yang memang ada pure spirit dalam diri dia...sifat dia yang mempertahankan hutan milik Omaticaya native...sifat dia yang mula sukakan alam semula jadi..pergh!!!!!!!!!! JAKE SULLY dah jadi macam lelaki idaman aku.....hahahaha..Whatever it is...yang penting aku suka sangat ngan citer ni...tahap DEWA aku suka citer ni.....kepapa korang yang belum tengok citer ni,tengok la...RUGI kalau x tengok.....ENJOY!!!!!!!!!!1

No comments:

Post a Comment