Monday, March 8, 2010

kenangan di kolej aku

x aku nafikan,sepanjang aku kat kolej ni,banyak yang aku belajar...banyak sangat....
antaranya ialah...jeng jeng jeng....
1)suka kat budak lelaki....hahahaha,tu common thing that always happen to the girls,am i right?
2)kena tikam dari belakang,benda yang semua orang akan rasa dalam persahabatan yang palsu.
3)kena lecture ngan pengarah...sapa suruh buat benda yang x elok...padan muka
4)lompat pagar(fly)...hehehe..pengalaman yang paling best aku pernah lalui
5)pergi mandi manda kat air terjun yg perjalanannya lebih kurang setengah jam dari kolej...drive sendiri guna kereta kancil yang disewa(RM50 untuk sehari)..murah ker...
6)phone aku kena curi...kepada si pencuri..harap2 sangat kau bertaubat..
7)dapat markah reandah dalam exam..sedih aku.
.......actually banyak sgt la yang aku lalui kat kolej ni.......letih aku nak menulis.....buat la pengajaran....

No comments:

Post a Comment