Monday, March 8, 2010

RUMAH KU OH rumah ku.....

X la sampai seharian aku kemas rumah...tapi agaklah letih juga...ishhhhh...jenuh aku melihat kawasan rumah ak..macam hutan rimba,terdetik la jugak di hati ak.."AKU NI MACAM BINI TARZAN tapi versi modern la".hahahahaha...
aku secara rasminya dapat cuti sebulan sebelum practical..
dan secara rasminya aku juga akan jaga rumah ni,maksud ak kemas rumah la..sebab ak ni x der kerja lain yang nak buat...
ish....tapi perasaan aku kemas rumah totally different.masa aku kemas bilik aku kat kolej,perasaan kemas bilik tu macam x pure....tapi kat rumah lain....rasa bahagia walaupun letih...
hari ni adalah kali pertama aku kemas rumah selepas aku tinggalkan rumah maybe untuk 2-3 bulan yang lepas..bahagia juga la rasanya....
"HOME SWEET HOME"

I LOVE MY HOME

No comments:

Post a Comment