Monday, May 24, 2010

perangai pelik ayah aku(zul)...

ceritanya bermula semalam..apabila ayah aku mendapat satu msg dari bestfren aku,geeja...dalam msg tu....
 
"anak awak dah angau dengan kawan saya kat UiTM"

ayah baca msg tu depan aku..masyallah!!!!!!bestfren ak tu sorang!!!!
ayah aku bukan main la sakat ak..tanya siapa yang aku angaukan??????x blh bla.....

cerita sakat menyakat bersambung pada keesokkan harinya di dalam facebook dan di dalam computer lab....x habis2....

ayah tnya ak dlm ruangan chatting....

ayah : blh ayah tnya ckit
aku   : tnya la..tapi kena bayar la..hahaha...belanja lunch...gurau jer...
ayah : siapa '______'?
aku   :  '________'?
ayah  : citer la....
aku   : citer apa????pasal '____' ke???
ayah  : ye la...
aku   : x der apa2 la...he's just a fren of me..he's a bestfren of my bestfren,geeja....
ayah : lagi.....
aku   : x der la...

tu la lebih kurang ruangan chat aku ngan ayah aku kat facebook.....malu la..padahal bukannya ada apa2 pon..maybe ada la ckit....
tapi memang confirm,ayah aku tu complot ngan bestfren aku geeja pasal '___'..menyampah nya..you guys ni....tau sakat orang jer.....

note : ayah,saya tau ayah dah kenal budak tu...ceh,mcm la nak mintak izin kahwin..hahahahaha...he's just a fren of me....nanti saya bagitau ayah lebih detail pasal dia...ok......apapon..ayah lebih utama...ceh3...anak solehah...amin...


HAPPY!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment